Eнергетикаta, банките и транспорта създават най-много проблеми на потребителите

Във втория годишен индекс на ЕС за развитието на пазарите на дребно се разглеждат 5 показателя от ключово значение за потребителите – цени, прехвърляне, удовлетворение, жалби и безопасност, в над 20 сектора за предлагане на стоки и услуги. Три сектора се оказват най-проблемни.

По отношение на енергетиката се съобщава за:
• Ниска оценка по отношение на съобщените увеличения на цените;
• Сериозни трудности при сравняване на офертите и смяна на доставчика.
Пазарът на електроенергия ще бъде предмет на специалното внимание на Европейската комисия през 2009 г. поради значението си за разходите на потребителите.

При банкирането потребителите се оплакват от:
• Значителни разлики в банковите такси и лихвените проценти между държавите членки;
• Проблеми при сравняване на офертите и прехвърляне в друга банка.

В областта на транспорта се срещат най-много критики. Според ЕК в основата на неудовлетворението от тези пазари са равнището на цените, привлекателността на търговските оферти, лесното закупуване и манталитета на потребителите.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s