Препоръка за жалби и запитвания на потребители

Препоръката на Комисията относно използването на хармонизирана методология за класифициране и докладване на жалби и запитвания на потребители е обнародвана в Официален вестник. Препоръката определя насоки за разглеждането на жалби във връзка с всякаква търговска реклама, насочена към потребителите и към сключените между търговците и потребителите договори за продажба на стоки или предоставяне на услуги.

2 responses to “Препоръка за жалби и запитвания на потребители

  1. илин смилянов

    Здравеи те!Пиша ви във връзка с един проблем които имам с един магазин за за телефони и компютарна техника. Казуса е следният;купих си gsm-апарат с 2-годишна гаранциа на 9-месец апарата даде дефект аз съответно го върнах в магазина ,след 10 дена ми съобщиха да върна атрибутите към комлекта (диск,зарядно,слушалкии т.н.),защото телефона неможе да се поправи има фабричен дефект,дотук добре. Тука е момента за кйто ви пиша.Казаха ми че магазина пари не връщал и чака ли да им се обадят от фирмата производител(на gsm-ът) ДА ИМ КАЖЕ ЛИ КОЛКО ПАРИ ДА МИ УИСТИНЯТ(буквален превод)фактически ако съм дал 400 евро сега можело да ми кажат да си избера телефон за 250 евро за тиа 9-месеца дето съм го ползвал и на всичкото отгоре вече ме бавят 2-седмици с отговора на призводителя.Аз имам касова бележка за 405 евро питам да ли тя има няква стоиност сега и дали магазина имат право да ми преспадат от тази сума и какви са сроковете за тази процедура .БЛАгодаря за отделеното ви време очаквам отговора ви

Вашият коментар

